Ram Promaster Forum banner
121 - 140 of 196 Posts
Hier is de link. Ze kunnen duur zijn en ik weet niet zeker hoeveel lift het biedt. Ik keek naar onafhankelijke luchtvering achter en merkte de aftermarket veerpootconstructie op, wat me aan deze thread herinnerde.

http://www.alko-tech.com/sites/defa.../uploaded_files/vt/Kataloge/Kataloge_EN/499542_fiat-citroen-peugeot_2016_en.pdf
Klinkt goed, maar ik vond deze info die in de laatste regel stelt dat het geen lift aan de voorkant heeft.

De ACS voorasvering voor bestelwagens bestaat uit een geoptimaliseerde high-performance schokdemper omgeven door een bijpassende schroefveer. In tegenstelling tot voertuigen zonder ACS is het verhoogde veercomfort direct voelbaar – vooral gezien de vele groeven en dwarsverbindingen in de wegen en andere slechte wegomstandigheden. De standhoogte van de vooras blijft hetzelfde als bij de originele veerpoot.

Deze referentie vermeldt 40 MM als hoeveelheid frontlift, wat iets meer is dan 1-1/2”.

Ik probeer deze optie niet te promoten - niet persoonlijk geïnteresseerd in het buiten technische nieuwsgierigheid. En het past misschien niet eens op ProMasters. Ik dacht gewoon dat sommigen van jullie het misschien wat meer willen onderzoeken. Eén ding dat ik leuk vind, is de bewering van extra wieluitslag. Vanuit technisch oogpunt ben ik ook geïnteresseerd in hoe ze de gewichtscapaciteit van de vooras verhogen.

Attachments

Deze referentie vermeldt 40 MM als hoeveelheid frontlift, wat iets meer is dan 1-1/2”.

Ik probeer deze optie niet te promoten - niet persoonlijk geïnteresseerd in het buiten technische nieuwsgierigheid. En het past misschien niet eens op ProMasters. Ik dacht alleen dat sommigen van jullie het misschien wat meer willen onderzoeken. Eén ding dat ik leuk vind, is de bewering van extra veerweg. Vanuit technisch oogpunt ben ik ook geïnteresseerd in hoe ze de gewichtscapaciteit van de vooras verhogen.

http://www.alko.com.au/al-ko-amc/
Gek. Dat had ik niet gezien. Ik zou graag willen weten wat ze kosten. Ik vind deze optie veel leuker dan een spacer. Ik probeerde informatie te vinden over de VB Air System voorveerspiraal alleen, die een toename in hoogte zal geven, maar na contact met een paar distributeurs, kreeg slechts 1 een bericht terug, en alles wat ik kreeg was de volledige verkooppraatje voor het hele systeem voor meer dan $7000. Bedankt voor de info.

Toen de ProMaster voor het eerst werd geïntroduceerd, werd beweerd dat de ophanging was verstevigd voor Amerikaanse wegen en bestuurders. Destijds, geloof ik, werd het maximale bruto voertuiggewicht van de PM verhoogd in vergelijking met de Ducato. De remmen zijn mogelijk ook verbeterd. We kunnen op foto's zien dat de achterwielophanging van de PM hoger staat dan die van de Ducato als deze leeg is.

Hoe dan ook, hoewel het waarschijnlijk is dat deze langere stutten volledig uitwisselbaar zijn, is dat geen zekerheid. Ik zou het vragen - AL-KO zou het moeten weten.

Ik weet niet of ze het onderwerp hebben geprobeerd, maar hier in Spanje is er deze oplossing die de kenmerken van de veer en de schokdemper behoudt en het voorste deel 4 centimeter omhoog brengt.

https://www.mitortuga.es/productos/separador-para-suspension-delantera-ref-sp001-ref-sp001

Je kunt ze ook vinden op Amazon tot een hoogte van 3 centimeter.

Onze 4x4-bus voorbereid door Dangel wordt geleverd met 2 cm afstandhouders zoals die in de link.
Er kan worden gezegd dat het een model is dat aan de jouwe voorafgaat.
We hebben veren van 2 inch langer en harder gemonteerd, samen met BF allterrain banden in maat 225775716 en we hebben vrije hoogte gewonnen om door meer ingewikkelde tracks te kunnen rijden.

Ik weet niet of ze het onderwerp hebben geprobeerd, maar hier in Spanje is er deze oplossing die de kenmerken van de veer en de schokdemper behoudt en het voorste deel 4 centimeter omhoog brengt.

https://www.mitortuga.es/productos/separador-para-suspension-delantera-ref-sp001-ref-sp001

Je kunt ze ook vinden op Amazon tot een hoogte van 3 centimeter.

Onze 4x4-bus voorbereid door Dangel wordt geleverd met 2 cm afstandhouders zoals die in de link.
Er kan worden gezegd dat het een model is dat aan de jouwe voorafgaat.
We hebben veren van 2 inch langer en harder gemonteerd, samen met BF allterrain banden in maat 225/75/16 en we hebben vrije hoogte gewonnen om door meer gecompliceerde tracks te kunnen rijden.

121 - 140 of 196 Posts