Ja, ik zou niet uitsluitend vertrouwen op zijn (of de mening van een enkele recensent), maar zijn tear down- en stresstestvideo's zijn de beste die ik heb gezien. Ik heb hem ook een paar producten zien afkraken waarvoor hij waarschijnlijk sponsoring kreeg - SOK had bijvoorbeeld onlangs problemen met een van hun modellen en hij bekritiseerde ze, hoewel hij ze over het algemeen de hemel in heeft geprezen. Om op je punt terug te komen, is het belangrijk om de onzin te herkennen en eruit te filteren.Onthoud dat zijn denkproces volledig bedoeld is voor stationair gebruik.
Absoluut goedkoopste oplossing versus robuuste oplossing.
Hij drijft dingen tot hun absolute limieten versus een meer redelijke werking. Soortgelijk denken als het idee dat het normaal zou zijn om elke dag 190 km/u te rijden en een lange levensduur te verwachten, maar slechts korte tests uit te voeren.
Hij verdient veel geld met producttests, video's en Amazon-links. Valt bedrijven aan die geen sponsoring of advertenties op zijn website plaatsen.
Maakt zich niet erg druk over softwarefouten in producten die hij promoot.
Will is een legende en zeer deskundig in de DIY YouTube-gemeenschap. Will specificeert geen energiesystemen voor klanten en heeft ook geen ervaring met het oplossen van problemen voor die niet-bestaande klanten.
"Et AGMs, Brute ? 😁Will is een legende en zeer deskundig in de DIY YouTube-gemeenschap. Will specificeert geen energiesystemen voor klanten, noch heeft hij ervaring met het oplossen van problemen voor die niet-bestaande klanten.
Ik heb meer dan een jaar geleden een bericht geplaatst over de defecten die ik heb gezien in de duurste en de goedkoopste LiFePo4-batterijen. Het maakt geen verschil of je het duurste product met de langste en sterkste garantie op de markt hebt gekocht. Als het tijd is om je garantie te claimen, zijn de kosten om het terug te sturen hoger dan het kopen van een nieuwe batterij. Ik zal geen specifieke garantie noemen, maar je moet die echt opzoeken. Bewaar je originele doos - je moet vooraf betalen voor de retourdoos om een RMA te krijgen.
Waarom vallen ze uit lang voordat je ze op de oorspronkelijke datum in gebruik hebt genomen?
1) Verkeerde laadprofielen
2) Gecompromitteerde verbindingen
3) Verkeerde of minder optimale bankbedradingsconfiguratie
----Dit alles komt naar voren binnen de vroege cyclus/levensduur van de bank----
4) Interne BMS-controlefouten (bijna allemaal die ik op zee heb meegemaakt)
5) Extreme hitte en kou zonder bescherming om opladen/ontladen boven of onder de toleranties te voorkomen
Gewoon mijn lange termijn empirische ervaring.
Waarom weet ik waar ik het over heb? Een deel van mijn contract met mijn klanten is om hen te ondersteunen en soms "hands-off" te begeleiden bij het uitvoeren van de pre-RMA-tests/documentatie, RMA-goedkeuring tot en met het onderhandelen over een tegoed (nutteloos) of vervanging (bijna net zo nutteloos bij batterijen).
Alle andere gerenommeerde fabrikanten van apparatuur hebben hun procedures aangescherpt en testprocedures ingesteld. Batterijfabrikanten en vooral wederverkopers hebben het echter bijna even onmogelijk gemaakt om de garantie te claimen waar je zo enthousiast over was toen je afscheid nam van je geld.
Ik mag Will. Heb hem kort ontmoet toen hij in een busje woonde. Ik ben het niet altijd met hem eens geweest, maar alles bij elkaar denk ik dat zijn video's een Must View zouden moeten zijn om het kaf van het koren te scheiden.Omdat deze thread een soort commentaar op Will Prowse zelf werd, dacht ik dat ik dit hier zou achterlaten, voor het geval iemand geïnteresseerd is en het nog niet heeft gezien...
"How I Make Money with Honest Youtube Reviews: My Business Model and History" - Will Prowse
![]()
How I Make Money with Honest Youtube Reviews: My Business Model and History
Even to this very day, I am having people questioning my ethics or sponsorship status and more. This post will share how much I make and how I do it. First, let me mention the early days of my channel and how I grew: I started my channel with education. I did basic video tutorials on circuits...diysolarforum.com