Ram Promaster Forum banner

Onderstel - waar de montagebeugels van de stoel moeten komen

242 views 6 replies 4 participants last post by  Sheravanbuild  
#1 ·
Hallo allemaal. Ik heb een standaard Ford Transit-bank met het Fenton Mobility EZ Mount-montagesysteem dat ik achter de bestuurdersstoel wil installeren, samen met een tafel.

Ik heb de bus woensdag gekregen en ben begonnen met de voorbereiding. Ik had het gevoel dat dit deel lastig zou worden. Kan iemand me vertellen wat er onder deze plaat zou kunnen zitten? Hier moet de stoel gemonteerd worden.
Image

#3 ·
Heeft u ook de standaard Ford rails? Ben benieuwd waar uw stoel terechtkomt. Ik heb zaterdag net een bus opgehaald voor mijn tweede build. De eerste had een stoel achter de passagiersstoel. Dit keer wil ik hem achter de bestuurdersstoel en ik was van plan om de Ford dubbele stoel met standaard rails te gebruiken. Ben benieuwd hoe u het doet. Houd ons op de hoogte!

#4 ·
Heb je ook de standaard Ford rails? Ben benieuwd waar je stoel uitkomt. Ik heb zaterdag net een busje opgehaald voor mijn tweede verbouwing. De eerste had een stoel achter de passagiersstoel. Dit keer wil ik hem achter de bestuurdersstoel en ik was van plan om de Ford dubbele stoel met standaard rails te gebruiken. Ben benieuwd hoe het je vergaat. Houd ons op de hoogte!
Ik zal foto's van het proces plaatsen. Ik gebruik het railsysteem niet. Ik bout door de vloer met metalen platen aan de onderkant. Ik gebruik de Fenton Mobility EZ Mount.