Ram Promaster Forum banner

Hulp nodig bij het (her)ontwerpen van het gebied tussen de voorstoelen

3.1K views 4 replies 4 participants last post by  domc43  
#1 ·
Als je een Lagun-tafel tussen de stoelen hebt gemonteerd, kun je die tafel dan gebruiken tijdens het rijden? Een plek om kaarten, bekerhouders, etc. op te zetten? Of is de tafel daar niet veilig genoeg voor?

We hebben een opbergbak tussen de voorstoelen gebruikt. Hebben hem zo aangepast dat hij een vlak oppervlak heeft (snijplank bevestigd aan deksel van de bak) en niet beweegt (bevestigd aan de vloer). Het is erg functioneel geweest en we houden van de extra opbergruimte. Maar het is een beetje omslachtig om hem in en uit te bewegen als we tussen de stoelen willen lopen.

Zou graag uw oplossingen zien.

Bedankt!

#2 ·
We gebruiken de Macally dienbladtafel die Corndog aanbeval.

Het is geweldig voor lichte taken - telefoon, snacks, creditcard etc. Het wordt bevestigd in de middelste bekerhouder, dus die verlies je, maar je hebt er toch al drie. Ik dacht er eerst aan om de bovenkant stevig vast te maken met een beugel of tie-wraps, maar het is eigenlijk beter om los te zitten, omdat het gemakkelijk opzij kan worden geschoven als je naar achteren wilt lopen.

#3 ·
We gebruiken de Macally-tafel die Corndog aanbeval.

Het is geweldig voor lichte taken - telefoon, snacks, creditcard etc. Het wordt bevestigd in de middelste bekerhouder, dus die verlies je, maar je hebt er toch al drie. Ik dacht er eerst aan om de bovenkant stevig vast te maken met een beugel of tie-wraps, maar het is eigenlijk beter om los te zitten, omdat het gemakkelijk opzij kan bewegen als je naar achteren wilt lopen.
Als je hem goed monteert, is de Lagun solide. Een van de beste aankopen die ik heb gedaan.