Hallo allemaal!
Ik heb een paar vragen, en het spijt me als ze basaal lijken - ik probeer er gewoon zeker van te zijn dat ik alles goed krijg!
Inverter Chassis Aarding:
Ik heb een paar vragen, en het spijt me als ze basaal lijken - ik probeer er gewoon zeker van te zijn dat ik alles goed krijg!
Inverter Chassis Aarding:
- Ik heb gelezen dat het aarden van de omvormer aan het chassis niet strikt noodzakelijk is, maar een goed idee zou kunnen zijn?
- Ik heb een Renogy Pure Sine 2000W Inverter/Charger.
- Momenteel gaat de negatieve pool van de omvormer naar een Blue Sea Safety Hub en vervolgens naar de chassis aarding. Is dat voldoende?
- Zo niet, waar sluit ik de aarddraad op de omvormer aan? Ik zie geen speciale aardingsklem erop.
- Ik heb de walstroom aan de ingangszijde in de omvormer gevoerd, maar ik weet niet zeker wat ik daarna moet doen.
- Moet ik iets van de uitgangszijde aansluiten, aangezien deze naar de safety hub voedt?
- Waar gaan de draden (die ik nog moet installeren) vanaf hier naartoe? Naar een aparte zekeringkast voor AC?
- Of moet ik de draad überhaupt naar buiten leiden, aangezien deze is aangesloten op de Blue Sea Safety Hub?
- Ik heb het gevoel dat ik iets simpels mis!